Helsingborgs djursjukhus hela natten =(

Usch har knappt sovit något inatt var hemma kl fyra. En av valparna kunde inte andas och efter lång behandling fick dom den stabil igen men efter en halvtimme ingen dog  han innanför min tröja =(  Vetrinären trodde det var något fel på hans hjärta eller lungor men brydde mig inte om att låta han bli obdukserad .Hemskt! han var  så söt ! Kostade 7300 inatt helt sjukt vad dom kan ta betalt. Vår  vuxne hane har vi lämnat på foder till en jättebra familj men känns tomt utan honom nu, så vet inte om vi gjort rätt mina andra hundar verkar ledsna här hemma. Får se hur det blir skall åka och hälsa på där i veckan. Nu är det snart jul och jag har inte handlat en enda paket får ta tag i det i vecka. Tänkte fixa lite presenter från min butik också. Marcells mamma och bror skall fira med oss i år. Kommer bli jätte trevligt . Leon pratar hela tiden om tomte och paketer =)  Så nån får ju klä ut sig denna julen=)  Har precis levererat ett spa till hallsberg och hoppas på att dom kommer bli nöjda när det anländer. Skall ta en solning ikväll och köpa nån god mat från thai vagnen helt slut. Som tur var jobbade inte Marcell idag så han tog hand om Leon i morse och körde honom till dagis. Men han skall jobba hela veckan från och med imorgon varit nu och lastat in två stora högtrycks tvättar i sin bil som han köpt loss för ett bra pris.
Skickade precis en bild på dom hela bilen är nerlastad =) jätte många munstycken och slangar på flera hundra meter=)
Så nu behöver han inte hyra utan har sina egna grejer. Lönar sig eftersom han fått in många stora jobb. All reklam är bra reklam även den dåliga ett sant ordspråk inom media. För folk blir alltid nyfikna och börjar snacka. Efter insändaren i tidningen har många som anlitat honom ringt och frågat om hur saker och ting ligger till och så har Marcell berättat hela sanningen och så har det gett  honom nya jobb =) Kristianstadbladet fick också upp ögonen för min firma så kanske inom kort skall dom göra ett repotage om mitt  nystartade företag vilket är super bra för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart