Julfest

Hej var ett tag sedan jag var inne här och skrev . Haft så mycket att göra marcell jobbat från tis till torsdag sen fick han ryggskott i fredags så då kunde inte ta sig upp från sängen, men som tur var var han på benen igår igen så vi kunde åka på kalas hos min syster. Det var trevligt alla var där hampus syster och kille  och deras två pojkar och hans föräldrar och sen dom vanliga från min familj. Leon är så glad för petras pojkar så dom underhåller honom ganska bra =) Vi stannade lite längre än dom äldre och  drack lite vin och hade allmänt trevligt blev lite snack om malta resan också .Som nu börjar närma sig.Skall bli så skönt att komma iväg lite nu när man haft så mycket att fixa med  på företaget. Tänkte sätta in lite bilder från Leons julfest också har lagt in dom i min dator nu =) Dom var så söta när dom gick ut i med sitt lilla luciatåg.Dom bjöd på lussebullar och glögg och alla föräldrar var där. I rosa mössa är Freja. När Leon fick syn på pappa och kameran ville han inte stå kvar i lucia tåget längre =)


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart