Fredag


Mycket att göra i helgen skall ha öppet imorgon till 15.00 sen måste jag hem och fixa till lite mat och städa och sånt min älskling fyller två på måndag så skall ha kalas här hemma. Sen blir det julmässan på söndag har ställt ut lite tvål och visitkort där. På kvällen skall vi till pappa för det är farsdag och fira han lite . Marcell jobbat hela veckan också långa dagar har  fått ett stort jobb i december också så kommer bli mycket att stå i nu känner mig trött och tycker man har knappt någon tid till sig själv men men . Får stå ut nu blir roligare tider till  våren då skall vi till malta två veckor skall bli skönt sen skall Marcell jag och Leon till New york antagligen .Han har fått kontakt med en gammal vän där som vi kan bo gratis hos skall ta det som en shopping resa Marcell alltid snackat länge om en jätte stor outlet han vill visa mig  =) och en massa andra grejer han vill besöka igen var ett tag sen han bodde där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart