Karlstad

Idag har vi anlänt till karlstad! Satte mig framför datoren nu för Marcell och Thomas skall köpa öl och köra till lokalen.
Hyrt ett känt inneställe så kommer mycket folk från lite överallt. Vi fick  placera ut alla  hundarna till olika. jobbigt med så många .Och så har vi lämnat Leon till  sin mormor och morfar. Så nu skall vi festa hela helgen=) Här uppe är så kallt och dom pratar så roligt :). Jag fick ett skratt utbrott när vi käkade på Sibylla kunde inte hjälpa det låter verkligen helskumt. På företags fronten ser det ljust ut .Har sålt ett badkar en ångdusch och förmodligen ett spa idag! folk verkar gilla mina produkter så det är så roligt. Och färsk tvålen har gått som smör. Nu skall jag vila lite och ta en dusch så man är färdig för partaj till senare.
Vet att jag har ca 20 om dagen som besöker min blogg så nu får ni börja kommentera.
Har fixat wasakredit nu direkt via min butik !
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart