Affären

Så vad det första dag som jag hade öppet 12.00- 18.00 och det kom tre kunder hade hoppats på fler men kanske droppar in fler under  veckan. Sålde lite varje fall av små prylarna och en skulle återkomma med mått för hon fastnade för det runda badkaret så hoppas det kommer att passa  =) .Reklambladen verkar gett lite resultat varje fall. Måste få in pengar nu för att kunna betala av på lånet jag köpt varor för och hyra samt reklam. Fick inget lån själv på själva affärsiden utan släktingar har vågat ställa upp och tro på min ide så nu hoppas jag på det bästa och bara fortsätter att kämpa vidare på mitt mål. Inte lätt att få lån om man inte är rik innan eller har bra inkomst att visa upp nästan helt omöjligt även om man vill förverkliga nåt.  Jag gav inte upp för all kritik och ointresserade människor utan jag kämpade vidare på min ide. Jag fortsatte att jobba för att hitta en utlandskontakt vilket lett till en väldigt bra vänskap och nu kan jag pusta ut känns jätte bra och jag tackar dig Kathy för allt. Finns så många bluffare att möta på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart