Bröllop

AH vad jag är trött idag skall öppna senare idag eftersom vi skall till advokat idag och prata lite . Jag tror allt fixar sig för juridiskt sett väger vårt tyngst. Sen över till lite roligare grejer vi skall antagligen åka till colombia på bröllop i början på nästa år en av marcells bästa kompisar skall gifta sig så han skall var best man =) På företags fronten rullar det på revisoren skall nog vara färdig med mina papper idag  så jag kan få en inblick i hur mina siffror ligger . Skall  ha tillbaka moms som jag legat ute med sen april mån så spännande och se vad man kommer få tillbaka.

Lägger in en bild på en av våra valpar Prins så söt  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart