Hittat mitt minneskort=)=)=)

Hej precis satt mig i soffan .pust Varit nere i Åhus och tagit imot  skötsel artiklarna sen fick jag köra hem en vän som kört förbi vårt ringde och sa att hundarna smittit.Så fick köra hem snabbt och kolla var dom befann sig.Men som tur var satt dom allihopa vid trappan när jag kom hem=) Sen har jag tvättat idag 5maskiner jiho! Efter det blev det thaimat som vi mumsat i oss ikväll.Har inte så mycket mer att skriva men skall lägga in lite bilder från veckan hittat mitt minneskort idag=)
Imorgon blir det kanske IKEA får se hur det blir.
Jag idag =)=)=) kolla in näsan på andra bilden !



Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Ja då. tack så mycket

2009-04-28 @ 08:16:52
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: vesna - in china

Jaa, det är så himla surt... Jävla idioter det finns! :(

2009-04-28 @ 10:54:24
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart