Soligt och skönt =)=)=)=)=)=)

Haft öppet idag och idag sålde jag ett badkar och ett spa och två betong ljusstakar så är verkligen nöjd.Helt plötsligt bara smäller det till verkligen skoj.Efter stängning bar det av till simrishamn.Där satt vi och fikade i solen. Leon lekte med Evas fyra pojkar var riktigt härligt.När vi kom hem ikväll lagade Marcell  ungersk mat med mycket vitlök . Blev riktigt mumsigt .Nu skall jag sova trött i ögonen .John blund kallar.
Har en ny grej på gång som jag kommer skriva mer om sen här på bloggen=)
En bild på mina små hundar=) Prinsessorna på ärten.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Naaaw...

Vilka sötvovvar!! :)

Jäpp, jag vet inte VAD som flög i mej... Nu får jag nog ta det lugnt hela nästa vecka.. ;)

Kram och sov sött du med!

2009-04-26 @ 23:51:12
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart