Sol och fågelkvittor!

Vilket väder det är idag =) Skall snart lämna Leon på dagis och sen bär det av till Åhus skall ställa iordning inför imorgon.Det skall vara mycket folk i området imorgon.Loppmarknaden Lions skall ha utförsäljning.Så skall sätta upp dom nya artiklarna på hyllerna och prismärka.Sätta upp ett draperi och måla disken vit. Sen kommer en kille från Malmö som skall bjuda mig på lunch idag=) Han säljer markiser och vill samarbeta med reklam.Får se vad han hade tänkt sig.Min sambo sålde markiser förra året.Så han är även intresserad av dom som blev kvar.Så vi skall ta en titt på detta också idag.Han syr själv stora ljusskydd som man sätter ute på tomten, typ liknade segel som solskyddar tex en sittplats eller liknade  även ett spa om man vill det.Marcell jobbar idag äntligen har han också blivit frisk.Han blev  sjuk någon dag efter mig och har också legat pall .Men nu hoppas jag vi håller oss friska resten av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart