Vilket väder=)

Skall snart gå ut och sätta mig och sola.Plockat undan runt mitt data bord och slängt en massa onödiga papper och skall försöka få igång den statinära burken=) För har mycket gammal musik och bilder i den.I eftermiddag skall jag in och hämta mitt pass är färdigt nu=).Skall även se om man kan beställa en tid för ansiktsbehandling.Leon är inte på dagis idag Marcell varit och köpt en trehjuling till honom så är ute och cyklar med den på vägen.Ha en underbar dag!
Sätter in lite bilder senare=)Inte varit så mycket bloggande på sista tiden.
Så gott och spännande=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart