Lucia

Först varit på företaget och fixat en del.Sen varit och köpt hem lite julpynt till granen.Köket är ju snart färdigt bara lite lister kvar som jag tänkte jag skulle sätta fixa dit imorgon.Ikväll var jag och tittade Luciatåg på dagis mitt lilla hjärta var tomte=)Var mysigt att se.Sen på företags fronten så har det legat ute en annons på gp göteborgs posten för Stropp i helgen.Har mycket tankar i huvudet nu.Blir eventuellt flyttning av företaget dock bara 100m men med ett bättre blickfång och stort skyltfönster=) dock är hyran högre=( skall lämna besked innan nästa helg.
Puss på er!
Ny banner på www.badochhalsa.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart