Hej alla vänner=)

Idag har jag haft mycket att fixa med. Ordnat med min levrantör så allt funkar med  fraktbolaget.Städat och grejat här hemma och mitt i allt stök gick strömmen. Visste inte vad det berodde på så skruvade ut alla proppar och försökte slå på jordfelsbrytaren, men utan resultat.Efter att det inte funkade. Gick jag och rykte ut sladdar till grejer jag trodde det berodde på. Till slut hittade jag boven  i dramat.Det var fläkten till värmen i garaget. Säkert blivit kortslutning i den.Så efter jag drog ut den  funkar allt igen här hemma. Tur att det var det så man inte behövde ringa efter elekriker. Nu skall jag laga torsk och potatis och vänta på att min älskling skall komma hem.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad bra att du fick rätt på strömmen!Ta hand om din fina familj.Kram

2009-02-21 @ 00:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart