Idag har jag haft ett möte med min revisor.

Idag har jag haft möte med min revisor vi har gått igenom alla siffror och allt inför deklarationen. Är väl ganska nöjd med detta för har ju ej haft företaget så länge. Jag hoppas att jag kommer sälja mer i feb än i jan då denna månad inte gått så bra.Nov och dec var väldigt bra är väl så med eget vissa månader är bättre än andra.
Svårt att se första året också får räkna ut allt efter detta år då det görs årsvis.Och startade ju inte förren aug förra året.
Vi har precis haft besök av Palle och Natalie.Dom skall till Gran canaria i natt så trevligt! Vi vill också följa med !
Vi skall bara vara hemma ikväll och mysa.Skall kolla på en film rulle och käka lite gott.


 Ni är det bästa som hänt mig älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart