Sitter på hotell rummet nu och skall sova =)

Sitter på hotell rummet nu och funderar på vad jag skall handla in imorgon fullt med kataloger runt mig =) Precis varit ute och ätit på grekisk resturang och är jättetrött nu så kommer decka snabbt. Hittat doft ljus från usa som har 90 tim brinntid och luktar helt underbart =) funderar på dessa men måste köpa för minst 4000kr. Också hittat en fin badrock till barn som liknar en groda.Får se vad det blir? Nu skall jag sova på saken frukost kl åtta på hotellet sen iväg med pendeltåget till älvsjö igen;) Godnatt och sov gott haft många inne på min blogg idag  48st=)
Sålt en massa grejer idag över nätet så blev jätteglad nu när jag loggade in:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart