Städning,tvättning och lite tankar i det stora hela=)

Idag har jag varit i affären hela dagen packat upp grejer och satt i ordning på hyllor och passat på att städa bilen.Var roligt på kivik men köpte inte så mycket.Blev mest marknads godis och grejer till Leon=)Har lagt kort läsaren i affären så kan ej lägga upp några bilder idag.Har verkligen hunnit med mycket idag städat hemma, storhandlat ,tvättat =) Imorgon skall jag göra en hel rekonditionering på min bil skall sätta ut den på annons sedan.Så imorgon blir det att inhandla skumm tvätt.Sen skulle morfar min komma till affären han har fixat en grej till spaet.Blir att jag kommer att köpa en chrysler i framtiden.Måste ha en större bil.Skall sätta stora dekaler på den som reklam.Skoj tycker jag för nu kan man börja bygga reklam grejer igen hihi som on man inte har fullt upp.Husrenoveringen har fått vänta. Marcell jobbat långa dagar och lättare om man är båda kan ju inte stå på stegen och hålla den samtidigt =)=)=)

Måste hinna med allt!Eller en mix av lite av varje kanske är det bästa att göra i denna situationen=)
Godnatt!sussa gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart