Städning och alfabetspel=)

Hej alla ! Idag har jag inte gjort så mycket.Städat efter gårdagens födelsedag och haft Leon hemma och sysslesatt honom.Marcell jobbar och jag har suttit och spunnit på vad för grejer man skulle kunna beställa in till företaget.Funderar på frontäner men vet ej?Finns så många fina men vet ej om det säljs så bra?Också har jag chatat med min återförsäljare om eventuella färger på nästa beställning spa så kluven.Får se vad det blir.Roligt men svårt.
Blev en trevlig födelsedag igår bjöd på pastasallad med kassler och vitlökssås.Sen blev det jordgubbstårta med jordgubbar och citron.Var en god tårta =)citron rekomenderar jag verkligen blev väldigt frächt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart