Kaffe och tårtadax=)

Hej! Idag började dagen med ett besök från en som köpt en valp tidigare hos mig.Snobben oj vad han hade vuxit och så fin han var =)trevligt.Sen fortsatte min dag med en kaffe hos min mormor och morfar.Vilket toppenväder det är!!!Väl vidare till pappsen och kollade nätet lite.Är på jakt efter en chrysler vogager som jag hade tänkt använda till marknader i sommar.Väl nu sitter jag här hemma med Leon och vi skall snart bege oss iväg och inhandla kyckling foder.Sen skall vi baka en likadan tårta som i onsdags =) Blev så god så varför inte. Ingen lag på att inte få äta tårta när man inte fyller år=) Har allt hemma som behövs  till en till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart