Halloj

Idag har jag varit på vårdcentralen med Leon.Han hade öroninflammation som vi misstänkte.Så varit iväg och köpt pencillin till honom nu.Marcell är i göteborg och träffar en gammal kompis idag, och jag och Leon skall snart  åka ner till Åhus.Sålt en bastu =) Skall åka ner och träffa en kille som kört från Kalmar vid femtiden. Fan hur skall vi kunna bära ut den? blir problem !Men men ordnar  nog sig brukar det mesta göra=) Fick en utmärkelse av min blogg idag av www.miranna.blogg.se  jätte trevligt tycker jag  =)
Lägger upp dem mest sålda färsktvålarna här!

Kommentarer
Postat av: janice

ahh traddit

mathilda har me öroninflammation:-(

2009-03-10 @ 20:33:22
Postat av: Ellen

Vilka lajbans tvålar, trevlig blogg du har :)

2009-03-14 @ 21:34:26
URL: http://ellenpellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart