Lördag och fest

Godmorgon! har vaknat med ont i halsen som fan. Skall gå ner och ta en kopp te och se om det blir bättre. Jag skulle egentligen haft öppet mellan 10-13 idag men hoppar det . Skall se om man kan blanda ihop en dunder kur så man blir frisk till ikväll. Skall testa med något av dom recepten jag lagt in här på bloggen tidigare.Nu kom Marcell hem han har varit och handlat frukost  så nu skall jag ner och käka lite .Skall lämna Leon  i eftermiddag till min mamma och pappa.Tänkte lägga in lite roliga smycken till jag hitttat.Kan kanske ta och köpa in några av sorterna och ta med och sälja på marknaderna som en kul grej.Kommentera gärna vad ni tycker.Skall stå på marknad och sälja mina färsktvålar och tillbehör i sommar.Tycker ni  jag satsa på något smycke också?Kanske godis och glass smycke tillsammans med badbomber och frukt tvål ser ju gott ut=) Badbomberna är ju choklad och muffins och så!
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

ha en superdag!:D

2009-03-07 @ 12:33:44
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart