Måste skriva en sak jag var med om idag!

Har suttit och försökt betala  en faktura några gånger till DHL men har inte kunnat betala den över nätet då det saknades ett ocr nummer.Jag ringde upp Dhl och blev placerad i kö.Efter ett tag blev jag kopplad till en kvinna och jag sa att jag hade en fråga angående en räkning.Hon bad mig om mitt kundnr och jag gav det till henne.Kvinnan blev tyst i telefonen och sen frågade hon mig är det detta nr och läste upp mitt kundnr för mig.Sen frågade hon mig om det var ett belopp på 2070kr och jag svarde ja.Då sa hon att hon just satt med denna räkning framför sig.Jag fick en rysning som gick igenom hela kroppen när hon sa detta.Sen sa kvinnan detta händer  cirka en på10 miljoner då vi behandlar många fakturer per dag så jag tycker du och jag skall gå och spela på något idag.Jag sa ok och var lite fundersam om vad som just inträffat.Tycker fortfarande det är väldigt märkligt=)

Kommentarer
Postat av: Anna

ryser

Ja, märkligt är ordet...

Kram och hoppas du får en underbar dag!

2009-03-19 @ 08:39:24
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart