Posters

Idag har jag testat skriva ut posters på A3 men detta blev alldeles för smått.Skall ha affisherna till mässan så blir att jag får lämna in för att få det tryckt stort.Är svårt när man skall börja jobba med stora bilder blir lätt att det pixlar sig.Jag får försöka ta dem så stora som det går.Snart dax så måste lämna in matrialet innan fredag om det skall hinna tryckas till mässan.Sitter också och skall översätta handboken till spaet på svenska.Nu är allt skrivit på engelska då det ej är lag på att den behöver vara på svenska.Men tycker detta är mycket bättre för kunden så det ej blir några missförstånd.Har precis varit och ätit på Macdonalds och väntar nu på att en vän skall komma på en kopp te.Får ta en break innan jag fortsätter med detta projekt=)
Denna bild skall jag bland annat förstora.


Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Tack för dina snälla ord om min blogg!

Din är också jättefin och jag kommer fortsätta titta in hos dig!

Lycka till med dina posters!

2009-03-25 @ 17:35:18
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart