Bilen strejkade idag!

Idag har inte Leon heller varit på dagis utan han och jag skulle åka och köpa en bakelse som han själv skulle välja  =) Men väl när vi hade ätit upp så startade inte bilen!Så där stod vi!Fick ringa efter hjälp! Startkablar och  bil. Funkade inte riktigt ändå så blev att köpa ett nytt batteri och byta på plats.Nu funkar den igen och får hoppas på att det inte är generatoren  för då lär detta batteri inte hålla länge=(Leon sover nu som ,en stock inte riktigt frisk än och helt slut efter vår utflykt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjingeling!!

Jag har också en kille som ligger och "drar timmerstockar"... :)

Jädra otur med bilen... Jag väntar på att min ska göra samma sak, men jag tutar och kör så länge det bara går... ;)

Natti natti och sov så sött!!!

2009-05-20 @ 23:04:55
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart