Jaha då var den borta!

Fasiken skulle uppdatera bilder till er här inne på bloggen.Men hittar inte sladden som man kopplar till datan SUCK hade den i handen igår.Blev nöjd med mina gardiner varje fall lägger upp det så fort jag hittar sladden. Idag har jag varit trött vaknade fem imorse och trodde klockan var nio=) Lämnade Leon som vanligt vid elva sen körde jag ner till Åhus.Marcell varit iväg och surfat idag nere i Malmö.Ikväll har Marcell grillat och jag Suttit och byggt  ett reklamklipp till ett reklamblad som skall nå 15000 hushåll.Reklam bladet skall utskickas den 16-17 maj.Imorgon blir det Ikea för min del och ombyggnad i affären så jag kan få upp allt på hyllor.

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart