Djävulen bär prada

Blev film ikväll efter en runda med hundarna.Djävulen bär prada bra film faktiskt framförde ett budskap  som är värt att tänka på. Annars har min dag varit lugn.Har varit hos min mormor och morfar idag med Leon och druckit lite kaffe och bara umgåtts.Imorgon bär det av ut i huset igen.Jag hoppas köket hinner bli färdigt denna veckan så man kan känna sig hemma igen.Trist att vara i stugan nu och jobbigt med alla 4 hundar här.Imorgon kväll skall jag ge mig på att färga mitt hår =)bling bling=) kommer bilder imorgon ;)Natti natti

Hittade detta smycke men det var tyvärr utsålt för tillfället=( Vad tycker ni ?tyckte det var jättefint!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv; jaha vad roligt. Riktigt fränt.Hoppas det kommer gå bra för dig. har du sålt något än?

2009-11-02 @ 00:11:21
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Snyggt!!

Går det bra med den nya webbsidan??

Gå gärna in o titta på mitt företag www.anglaurnor.se

Lite annorlunda....men det finns behov.

Kram

2009-11-04 @ 10:15:38
URL: http://boopzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart