Hej nu är jag tillbaka on the road again=)

Hej =) Nu är jag tillbaka.Haft fullt upp att göra bland annat lärt mig bygga naglar =) Jätte skoj tycker jag förutom att man nästan blir yr av doften.Jobbar med akryl som är ett två kompinents lim i grund och botten. Men valde detta då jag tycker det håller mycket bättre när jag själv gått och byggt.Ok kanske olika men men så blev det.En dålig egenskap  med det är just att det luktar väldigt stark.Sen har jag arbetat mycket på mitt nya projekt som jag snart kommer avslöja.Ni kanske annar vad det är när jag kan ge en ledtråd att min modedocka kommit idag=) Ikväll blir det ett glas vin och tv men tror jag somnar tidigt varit uppe tidigt och haft besök.Sen har jag och Leon varit i Åhus en runda och monterat ihopa min docka=)haft Leon med mig hela dagen då jag ej lämnat honom på dagis för att han var febrig i onsdags.

Lite olika bild 1 Naturella bild 2 Chockrosa tippar bild 3 Franska med blått glitter nagellack.



Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-04 @ 23:31:21
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Gud va roligt att kunna sånnt ;)

2009-09-06 @ 14:06:32
URL: http://beutiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart