Kortbetalningen är fixad=)

Hej idag har jag haft grejer att göra hela dagen.Började med att jag skulle besöka en mäklare som tyvärr var på bankärrende.Sen fick jag fixa med kortbetalningen till www.stropp.se sen har det kommit nya grejer idag till Stropp.Sedan har vi varit nere hos mamma i stugan så varit full rulle.Marcell bytt tändstift på bilen och Leon varit ute och kört elbil. Nu färdig för att krypa under täcket.Ha en bra kväll!

Länkar ni vidare till stropp i er blogg bjuder jag på ett par rosörhänge.Det enda ni behöver göra är att länka sätta in bilden nedan.Och maila [email protected] namn adress och bloggadress.





Örhängena finns i rött,rosa,svart,vit,gult välj själv färg!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tror de vita passar mig bättre så de vill jag gärna ha om det går bra. Klart man ställer upp för lite reklam :) kram

2009-09-15 @ 14:18:53
URL: http://anniikz.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch

Tjenare!

Så du har fixat en ny adress...bra att du berättade är ju helt uppslukad i musikvärlden just nu...hoppas att allt med din underbara affär går som det ska!

Kramar

/Cleo

2009-09-15 @ 18:49:09
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart