Inte mycket sömn inatt!

Idag är jag jätte trött har ej kunnat sova mycket inatt.Vår hund har varit väldigt konstig inatt flåsig och orolig.Skall köra inom vetrinären idag för dom svarar ju fan aldrig på telefon kan fan bli tokig.Hoppas på att det inte är något alvarligt men tror det är åldern.Kanske bara blir denna sommaren också med dom =*( är redan 11 år gamla och har hängt med mig sen jag nästan flyttade hemifrån.Blir jävligt tufft att mista dom.Men vet ju att det kommer hända här med tiden.Skall iväg och inhandla fisk och potatis till middag idag.Min mage krånglar här kan knappt äta sen får jag halsbränna när jag väl äter.Två tuffa månader kvar nu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart