Vetrinär sjukhus och besök på zoo

Igår var det mycket.Var först hos vetrinären med en av mina stora hundar.Blev tidigt på morgonen så Leon fick följa med eftersom Marcell jobbar.Vetrinären hittade ingenting på henne i dom proverna dom tog ingen infektion och ingen feber men ändå flåsig.Fick antibiotika som jag skall ge och om ej det hjälper blir det röntgen på lungorna.Blev ett dyrt kalas har ju ingen försäkring.Men även om jag haft det hade det inte täckt mycket vid så hög ålder.Sen lämnade jag Leon på dagis och tog in på sjukhuset via akuten.Kom upp på förlossningen.Har varit lite orolig för har ej känt bebis så mycket.Så blev ett ultraljud för att kolla fostervattnet vilket var lite i min föra graviditet.Allt var ok var tillräckligt med foster vatten och hade bra aktivtet när jag var uppkopplad.Vet ej varför jag ej känner så mycket men kanske sparkar in imot ryggen?Sen blev det att handla nya skor till Leon och mig och vidare till träne där jag och min kusin kollade på en kattunge till henne.Skogskatt blandningar.Hela huset var fullt av djur=) Hundar newfoundlands valpar och tre kullar kattungar kaniner ja ett värre zoo än här hemma =)Idag blir det Åhus och rensa upp lite i lokalen så den nya sändningen får plats när den kommer.Skall också ordna med belysning på skyltarna syns på kvällen för börjar bli mörkare på kvällarna.Uppe med tuppen idag och har knappt kunnat sova så mycket som snurrar i huvudet som skall bli färdigt.Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart