Idag har jag varit flitig=P

Har snart tvättat färdigt allt här hemma nu skall jag bara sortera kläder vad skall man göra när man inte får plats med allt och inte vill kasta ? Hjärnsläpp eller rättare sagt besluts ångest jobbigt =( Finns ju jobbigare grejer då är detta bara en droppe i nilen=)Har suttit och funderat på om man skall köpa in fler väskor?Hittade två fräcka=) Vet ej om alla har samma smak.Vad tycker ni? Skall ju vara lite annorlunda till www.stropp.se .Sitter nu och väntar på en potatis gratäng som står i ugnen.Trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

tack söta du =) fina väskor.. diggar den svarta

2010-01-09 @ 14:34:17
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

sv; jaha;) Jag hejar också på Jackie, hon är verkligen one of a kind! antingen vill jag att hon vinner eller Cimon!

2010-01-09 @ 15:06:04
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Postat av: janice

häftiga väskor:-()

2010-01-16 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart