Trött och grymt sugen på citronpaj med grädde=)

Idag har jag varit nere i lokalen och förberett för ett nytt hemparty.Kört ut listor och packat ner kläder.Leon varit första dagen på dagis idag sen jul och han tyckte inte om när jag skulle lämna honom.Men när jag skulle plocka upp honom ville han knappt hem=).Var blyg för han inte träffat dom på länge=(Här ser ni Leon nedan med sina bilar.Bilar bilar bilar helt besatt i alla sorters.Har verkligen koll på vad det är för bil ,färg och om någon skulle fattas i samlingen=)Själv känner jag mig lite hängig  så skall sova en stund och sen skall jag laga till en citronpaj.Köpte citroner på väg hem på macken=)
 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Gottigottgott med Citronpaj

.....med vaniljglas...MUMS!!

Vill Ha!!

2010-01-11 @ 18:21:33
URL: http://boopzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart