Hemma dag idag efter två trevliga dagar på marknad!

Idag har jag varit runt och uträttat lite ärrende varit på bibblan, biltema, cheapy ,rusta och sen hämtat upp pizza=)
Vi har haft fullt upp här hemma rensar upp i  trädgården inte jag men min sambo=P fäller träd och grejer så varit på jakt efter ute lampor.Så man kan se hela trädgården  på kvällen.Har ju kommit in rävar här trotts att allt är inhängnat.Vet ej var dom kommer in.?Stått och sålt nu två dagar på Maria magdalena marknad i Åhus och det har varit jätte trevligt.Träffat mycket kända ansikte och sålt en del.Sen igår fyllde Marcell år och han hade bakat en god tårta till man kom hem=) och gäster på det.Sålde även min bil igår så nu står jag utan =P skall på jakt imorgon.Så har verkligen haft fullt upp!Även köket blivit komplett och färdigt.Märks att min samo haft två veckors semester här hemma=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart