Tre kattungar till upphittade =)

Lever efter både födelsedag och midsommar=)Har blivit mycket uppvaktad från olika håll som jag ej räknade med=) ätit god mat hela helgen och har inte varit inne så mycket.Har ju varit så otroligt fint väder=)Bränt mig som en kräfta går så måste hålla mig från solen idag =O. Var nere vid canta hela dagen utan solskydds faktor .Funderar vad man skall göra idag i detta väder när man ej kan vara i solen utan att det gör ont?Har dykt upp yttligare tre kattungar till på gården så nu är det fyra ungar och mamman.Så är det någon som vill ha katt är det bara att säga till är så söta.Skall sätta in bilder på dom här sen.Magen växer och knakar jag kan känna starka sparkar och aktivitet från lilla bebis nu.Tycker jag växt lika mycket dom två sista veckorna som under hela graviditeten.Snart blir det dax för marknad och försäljning hoppas på att det fina väder kommer hålla i sig.Sen blir det semester i sverige till kolmården efter marcell jobbat färdigt.Känner mig pigg och sprallig inför allt;)Ha en toppen dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart