Lagt upp bilen till salu!

Idag har jag ej gjort så mycket varit hos min kusin vi har tvättat och städat ut bilen då jag skall sälja bilen igen.Om det går!Skall köpa en som drar mindre soppa.Kör ju fram och tillbaka i stan mycket så onödigt med en stor bil egentligen.Fast jag tycker om den=P Här hemma har vi nu ätit potatis gratäng och biffar. Var mumsigt så nu är jag verkligen proppmätt.Skall kolla på filmen luftslottet som sprängdes ikväll skall bli väldigt spännande.Är verkligen en episod jag rekomenderar.Kommer på svensk tv alla tre avsnitt i streck nu i mars så missa inte det om ni inte sett dem verkligen en hit.

 Här är jag och läskar på salta pinnar och rödvin=)Liknar mest en kanin här hahaha


Kommentarer
Postat av: Carina

Vill ju se bilder på nya lokalen ju.... :-)

2010-03-12 @ 16:31:53
URL: http://ackans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart