Lördagskväll och hemmagjord pizza

Har precis lagat hemmagjord pizza.Varit nere i Åhus i morse sen hos min mormor och morfar på fika.Vi var ju på ultraljud i fredags morse och det visade sig vara en pigg och sprallig liten flicka i magen=) Blir en av varje och blir helt perfekt tycker jag så glad.Skall bli en liten rosa prinsessa.Hade ju redan köpt en knall rosa Urban jungle vagn hahaha.Vad jag hade magkänsla och den stämde.Har varit två helt olika graviditeter men kände det på mig.Sen har dom ringt mig angående sommar jobb får se om jag klarar av det nu i sommar för graviditeten.Känns redan i ryggen nu i vecka 19=( Men hade varit bra med lite extra pengar får se hur det blir.Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart