Blev en ny kamin igår!

En gammal kamin som var ca100år blev inköpt passar perfekt i stil med detta gamla hus.Problemet är bara det att vi inte har rör för att installera det i skorstenen.Och dem som har gamla pass bitar öppnar ej förren på tors klockan tre så blir ingen eld fram till dess.Jag har varit på besök hos en släkting idag och det var mycket trevligt snackade flera timmar och jag kände mig riktigt hemma i hennes miljö och sällskap.Såg ut precis som hemma hos mig nästan samma saker troll älvor änglar egypten figurer ja allt som jag även gillar =) Kändes jätte roligt!Annars har jag känt mig lite yr idag när jag var och handlade tror det är mitt låga blodtryck som spökar.Blev bodys till bebis kunde inte motstå var så söta =P
Inte vårat hus men en likadan kamin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart