Don't judge, you never know what a person's story is. Leave that to God!

Ja precis så lyder mina ord idag =) Fan så trött på folk som snackar och ej varit närvarande som stöd är dem bättre då? nej tycker inte jag.Man skall ta livet som det kommer och tänka positiva tankar om människors framgång för alla har rätt och förändras och det kan alla människor om dem får rätt stöd och uppmuntran. Idag blir det Tyringe förmedlingscentral letar braskamin till köket börjar ju bli kallt nu=P Toan är nästan färdig nu bara spegelskåp och taklister kvar.Igår fyllde min pappa år och vi åt och drack gott och hade trevligt.Blev att jag och Leon deckade direkt när vi kom hem medan Marcell stack ut en runda på stan.
Statyer som jag plockat hem ligger ute på hemsidan www.badochhalsa.se bara älskar dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart