Ultraljud och inhandlat kakel!

Igår var jag och min kusin nere i malmö och inhandlade kakel till badrummet.Blev glasmosaik vilket var jätte dyrt här i kristianstad 900kr kvm.Hittade på byggfirman hornbach billigare.Skall användas som en fondvägg sen till dom andra tre väggarna vit kakel och grå granit till golv.Kommer bli lovely när allt är färdigt ser det framför mig.Rivit ut en del idag också så imorgon blir det att köpa isolering sen ner till Åhus och packa ihopa lite kläder som skall sättas in på Tradera.Har varit på tillväxt ultraljud i morse och kollat lilla bebis.Är ju inte så stor så kollat så allt är bra.Och hon vägde 1700g och är inte en så stor flicka=) Men följde kurvan bra.Hade normalt med fostervatten också. Är nu i vecka 33 så snart är hon här min lilla prinsessa =)


Samma två kakel jag köpte men ej vårt badrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart