Blogg paus kan man säga=)Stora projekt på gång!

Har ej skrivit på ett tag då jag haft fullt upp precis hela tiden tycker jag =P med min goaste bebis;) och sen byggt väggar där uppe på övervåningen med dörrar. Så Leon och Izabel kan få varsitt eget rum i framtiden.Stort projekt på gång här också.Då vi skall flytta hem firman till vår bostad.Säljer mest på nätet så tycker det är onödigt med en butik som bara går 3mån om året.Garaget skall byggas om och vi skall lämna lokalen till sista mars.Idag har jag beställt en isolerad port som skall lev i veckan.Sedan skall garaget täckas med vit plåt och allt skall rivas ut invändigt.Två veckors arbete nu sen kanske jag skall ta en trip till Kina i början på mars får se hur långt man hunnit med allt.Och sen när jag kommer hem tömma ut lokalen och organisera allt.Vet ej om man hinner med allt men kämpar på och gör så gott vi hinner med.Ajaj kapten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart