Idag har jag lärt mig kassan!

Fått min kassa idag och fillat på hur den fungerar massa knappar att lära men det visade sig inte vara så svårt som jag trott.Varit i Åhus två gånger idag först i lokalen.Sen hämta Leon på dagis hem och ge valparna mat. Dom är så underbart söta nu i denna storlek så skulle dom förbli. Väntade på att marcell skulle komma hem från malmö för att vi sen skulle ner till Åhus igen .Eftersom vi blivit bjudna till min mormor och morfar  där har vi ätit husmans kost mums mormor trycker i en så man är helt proppmätt när man går därifrån=) vi kollade på idol där och jag måste säga. Jag tycker han 16åringen är hel skön och lars från lund vilka klippor riktiga stjärnor. Kommit hem nu och skall kolla vidare på utslagningen hoppas inte någon av dom åker ut nu bara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart