Trött idag!

Satt uppe i natt, för att jag håller på att lära mig ett nytt program=) Somnade vid tre tror jag=) Hade ett himla jobb med att få upp bilen på vägen idag. Vår infart lutar och det var rena isbanan. Jag fick ta sats många gånger innan jag fick upp min pärla på vägen;) Kyla ställer bara till med problem tycker jag.Vattnet har frusit här hemma också. Vi har råkat dra ut sladden till frostvakten. Det är fixat nu och vi väntar på att vattnet skall komma tillbaka. Sen skall jag diska, duscha och köra och handla. Skall fixa en middag till min älskling kommer hem. Han har jobbat sen sex imorse. Sen tänkte jag att vi skall kolla på en riktig skräckis och bara mysa ikväll.

En av grodorna som skall vara med i tävlingen!

Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc design och inredningsblogg

Så himla intressant! Ska det bli en webshop i slutändan eller? Jag vill också bli egenföretagare någon gång i framtiden! Självklart kan jag göra ett inlägg om ditt företag. Vad är hemsidan till företaget? Eller du kanske har bloggen än så länge? KRamar Emmy

2009-02-13 @ 17:54:28
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Tess

hej hej.

japp vi ska iväg till paris nu i mars å sen kina i höst så lika bra å vaccinera så det är gjort men läkarna har inte vågat nu i 2 år tid så de är lite skräckblandat å få det gjort

2009-02-13 @ 18:36:17
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart