Städdag!Förbannade Pollen!

Idag vaknade jag tidigt hade pollen allergi så kunde inte ligga kvar i sängen.Satt igång och städat och tvättat kläder.Får se hur mycket man orkar.Blev sugen på en glass på kantarellen så kör kanske ner där en runda och tar en break från städningen.Igår somnade jag tidigt blev var så trött av allergi pillerna.Hade öppet nere i affären sen körde jag hem till en kund och tog foto.Sen åt vi thaimat och efter det var det inte mycket liv i mig.Solen tittar fram idag varje fall =) ni får ha en bra dag!

Här är en bild från igår=)


Jag i min bikbok tröja jag fick från Marcell


Leon i Paradiset=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart