Åhus idag och solning

Idag har jag varit i Åhus solat lite hos min mormor och morfar i trädgården med Leon sedan kom min kusin och hennes kille sen har vi varit nere på firman och packat upp lite saker att sälja.Väl här hemma har jag plockat städat och lagat mat nu skall vi sätta oss framför tvn och plocka fram godis påsen=) Ja det var min dag. Imorgon blir det en lång dag utan Marcell här han skall stå vakt på Rodd stewart konsert på kvällen och jobba hela dagen.Imorgon hoppas vi på lika fint väder för då blir det nog fasiken stranden =).
Banana split skålar som kommer följa med på marknaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart