Ny kontakt

Fått tag i en ny kontakt i Kina som tillverkar spa i pärlemo vit som inne i en snäcka dom är riktigt snygga. Skall höras av på måndag igen då jag skall välja vilken lampa dom skall tillverkas med . Tycker själv att vit eller blå lampa hade varit jättefint! Men dom skall mejla fler alternativ senare ikväll=) Utanpå skall vara finsk furu och kuddarna i mörkgrått. Har även bundit en kontakt i Danmark där jag skall bli återförsäljare till en spa vårds serie som jag skall erbjuda mina kunder. Många detaljer att hålla reda på om man skall sköta sitt spa på rätt sätt. Mina silkes lampor från bali har blivit en stor succe över nätet och jag tycker själv dom är jättemysiga helst när man kombinerar dom i olika färger.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart