Måndag

Hej idag har jag varit i affären mellan 12-16 fast jag ändrat tiderna skall igentligen ha stängt måndagar. Skulle träffa min revisor och lämna kvittona för oktober så det kan bokföras. Samt kontoutdrag för allt ingående och utbetalt. Men kom folk än jag inte hade  öppet så det var tur att jag var där. Sen kom en kompis med kaffe och kakor =) fick en jätte stor orkide av henne aldrig sett så stor så den blev jätte fin framför disken. Marcell jobbat hela dagen och kom precis hem så nu skall vi snart äta thai mat som jag varit och hämtat mums. Jättefina grejer som skall komma  nästa vecka =) så imorgon skall jag sätta upp en vitrin hylla med dom lite dyrare grejerna så man kan få mer plats på hyllorna. Också hämta mina skyltar vilket jag inte hunnit idag varit och kört marcells bror för han skulle köpa reservdelar till sin bil.Ni får ha en trevlig kväll alla nu skall jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart