Norge besök

Så har här varit folk och tittat från Norge idag på valparna körde ända från
oslo i morse och dom köpte den största i kullen!
Dom verkade vara  jätte bra människor så känns bra. Och så tog dom den största den som jag trodde skulle gå sist men ibland blir man chockad kollade inte på någon annan ens =). Imorgon skall man upp tidigt  jag hoppas det blir en bra dag imorgon i affären är  mycket folk på lördagarna.
Lämnade in allt på företaget nu det skulle vara inne 12 november och nu var det klart har satsat 350.000 allt som allt så dom pengarna kan jag plocka ut innan jag behöver börja skatta men har banklån som skall lösas in också på 300.000 så nu blir det tufft innan man får förtjänst tur man har en kille sidan om annars hade detta aldrig funkat. Fick en räkning från tullen på 47000 som jag betalat nu. Så lite på nöje!  vi fick en inbjudan till en dubbel 30års fest i Karlstad en av Marcells vänner fyller 30  så dom har bokat ett uteställe med bar och hela köret så skulle vara roligt att komma dit. Så nu får vi se hur vi skall ta oss upp dit långt  55mil att köra långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart