Fredagskväll=)

Idag ligger vi och tittar på idol och skall göra nåt gott att äta leon är som en virvelvind här =)och vi är så trötta! Idag har marcell jobbat hela dagen  och jag varit i affären haft lite kunder och fixat med att ställa det snyggt i hyllorna .Sen kom två  tjejer när jag kom hem och dom köpte Prins.Skall hämta honom på onsdag.Imorgon blir det utgång för vår del så tar det lugnt ikväll. Skall ha öppet imorgon klockan  nio till ett också. Marcell glad idag fått ett stort jobb i varberg 10 dagars jobb med en betalning på 50000 inte helt fel. Är så glad att jag insett att  visa människor är inte äns är värda att  lägga energi på . Ser på allt annorlunda nu kanske för att jag har marcell hos mig nu som vill mig det bästa och verklige också vill det. Inte förren man kommer på avstånd kan man se hur sanningen egentligen är bland människor i mitt förflutna hemskt igentligen. Det ser man när allt börjar gå bra för en. Vill bara sätta käppar i hjulen för en ,och till och med försöka med lögner och falskspel när dom inte själva lyckas blåsas . sjukt!
Har lagt in dom nya varorna i webbshopen nu och kommer snart kunna ta kortbetalning via hemsidan
Här kommer lite bilder inifrån butiken tagna idag!





www.badochhalsaahus.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart