Fullt upp idag!

Hej idag har jag haft fullt upp marcell jobbat hela dagen i karlskrona och var inte hemma förren sent så jag fick stänga tidigare för att hämta Leon på dagis.När jag vaknade i morse hade alla valparna rymt så det var kaos här=) Fick städa överallt  innan jag lämnade Leon på dagis.Sen har jag gjort fler skyltar och satt in en ny hylla och packat upp dom nya grejerna som kommit i eftermiddags  två vänner har hjälp mig och pyssla och knåpa med det=) dom nya varorna  kom en dag för tidigt ,kommer att lägga upp dom på hemsidan imorgon kväll om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart