Mitt i natten!

Hej sitter i affären och skriver nu har inga kunder verkar heldött idag =( är så trött vaknade inatt av att en räv stod och skällde på min trädgård. Som tur var så hade jag alla småhundar inne. Rävarna kommer ständigt på besök och ser om dom kan få tag i nåt att äta och mina katter har försvunnit en efter en. Samma tidpukkt  förra året blev jag av med en av mina chihuahuor men räven lämnar inga spår listiga och obehagliga jägare. Men mina djur har ej blivit återfunna inte ens jägarna kunde hitta spår efter dom.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Usch vad hemskt!

2008-10-12 @ 09:56:07
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart