Så var helgen över

Så var helgen över och imorgon börjar en ny dag i affären det skall bli roligt att se nu om helgens utskick kommer ge resultat. Dom har delats ut lördag och söndag av direktreklam. Jag är färdig med hemsidan  nu och lagt in det mesta från butiken  och väntar bara på att kunna starta kortbetalning från hemsidan. Sitter och kollar olika lösenavtals lösningar nu och det skiljer ganska mycket i pris på dom olika. Har haft en bra start sålt ett badkar en stående kran en badrumsmöbel och två av dom läckra glaskranarna och lite färsktvål. Men nu hoppas jag på att fler skall hitta till mig och att mina produkter kan glädja både företag och privatpersoner. Håller på nu och letar efter nån bra belysning till mina skyltar vill ha lite färg på dom så det syns bra från vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart