Telefonsamtal

Vad jag blev överraskad över vem som var i telefonen en vän som jag inte pratat med på nästan sju år hade letat upp mitt nr så jag blev helt ställd i telefonen suttit nu i nästan en timme och snackat en massa .Så roligt =)
Skall dricka lite vin idag och spela poker. Får bli utgång till nästa helg istället! Marcell är och handlar nåt gott nu som vi skall käka. När det gäller företaget så går det trögt nu har inte varit så mycket denna helgen.Skall dela ut lappar i Åhus på måndag och se om det ger någon effekt verkar vara dåliga tider överallt. Dollaren gått upp mycket så den svenska kronan har blivit svag så folk kanske väntar på att det skall rätta till sig och är försiktiga med  att handla nu.
Fick inte mycket moms tillbaka 21000 hade hoppats på mer men men.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen!

Det är bara jag som kollar runt på din blogg! maila mig så jag har din adress.



kram anna

2008-10-19 @ 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart